Sommerskolen 29 juli-3. august 2024

29 juli-3. august 2024
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Vi har i over 25 år holdt profetiske seminarer og Brølende lam profetskole er 20 år.

Vi opplever at mange mennesker har profetiske gaver og kall, men ofte ikke finner sin plass i det etablerte. Man har et stort behov for å finne sine likesinnede og derfor er det gledelig å se hvor mange som finner nye venner og møter gamle her på Brølende lam sommerskole.

Profetskole over internett, våren -24

Vårsemesteret 2024, fra 15. jan - 20. mai
På Zoom, internett

Vi er i ferd meg å fullføre Brølende lam sin første profetskole over nett og har så positive erfaringer med nettskolen, at vi ønsker å fortsette med moduler også neste år. Mange av de 16 elevene vi har på denne modulen, har gitt så herlige tilbakemeldinger om at de er strålende fornøyd med denne formen for utrustning.

«Kickstart»-samling med PA-nettverket 2024

30 aug-1. sep 2024
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Herren kaller på sine lokale apostler, profeter og profetiske bønnevektere i Norge til å stå side om side.

Vi setter stor pris på alle internasjonale tjenester som kommer innom Norge og har gjort det de siste 50 årene. De har vært til stor inspirasjon og gitt oss åpenbaring om mange prinsipper i Guds Ord, samt at flere har lagt ned en mantel ut ifra deres tjenestegave.

Profetisk vårretreat «Nye tider»

12-14 april 2024
Utrustningssenteret 24/7

Det er så vakkert å være sammen, under det som vår himmelske Fader gjør blant oss, når vi trer til side og lar han hvile over tilbedelsen og lovsangen, når vi kommer sammen med samstemt sinn. Vi inviterer deg som ønsker å ta del i fellesskapet sammen med andre troende og søke etter mer av Gud i denne viktige tiden. Det er virkelig stort å være sammen med mennesker som prioriterer dette og har et slikt fokus på en inntreden av himmelen og Guds tiltale til den enkelte. Vi vil spesielt ha fokus på profetisk tilbedelse, Guds nærvær, det kreative og bønn under helgen.

Profetskole over internett, høsten -23

Høstsemesteret 2023
På Internett

Vi har under de siste årene hatt flere åpne møter på mange forskjellige steder i Norge. Mange nevner at de føler seg litt rustne, når det gjelder å be profetisk overfor andre mennesker. De føler at det ikke er et miljø der de bor, for å vokse i det profetiske og til å bruke nådegavene i sin gjerning i Herren. 

Profetisk mønstring med Tom og Jane Hamon, 2024

21-23 juni 2024
Utrustningssenteret 24/7

Tom og Jane HamonVi inviterer deg til en inspirerende profetisk apostolisk mønstring, helgen 24-26 mai 2024, med våre kjære apostoliske venner Tom og Jane Hamon, leder for CI, Florida, USA.

De kommer til å ha et meget aktuelt profetisk/apostolisk budskap for vår nasjon, for regioner og områder. Vi kommer også til å fokusere på personlig profetisk betjening, gjennom både Tom og Jane Hamon, Per Ivar Winnæss med Brølende lam profetiske forbønnsteam.

Profetisk «Kick Off»-helg

25-27. aug 23
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Herren kaller på sine lokale apostler, profeter og profetiske bønnevektere i Norge til å stå side om side.

Vi setter stor pris på alle internasjonale tjenester som kommer innom Norge og har gjort det de siste 50 årene. De har vært til stor inspirasjon og gitt oss åpenbaring om mange prinsipper i Guds Ord, samt at flere har lagt ned en mantel ut ifra deres tjenestegave.

Sommerskolen 2023

24-29. juli
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Vi opplever at mange mennesker har profetiske gaver og kall, men ofte ikke finner sin plass i det etablerte. Man har et stort behov for å finne sine likesinnede og derfor er det gledelig å se hvor mange som finner nye venner og møter gamle her på Brølende lam sommerskole.

Vi legger en solid bibelsk grunn for nådegavene og især den nytestamentlige profetiske gaven, i et betjenende og utrustende fellesskap, hvor Kristus Jesus blir helhjertet elsket, trodd og etterfulgt. Sommerskolen er så oppmuntrende, hvor vi virkelig opplever et mektig Guds tilstedeværelse gjennom profetisk forbønn, tilbedelse og et sterkt kjærlighetsfellesskap med hverandre.

Apostolisk-profetisk «Kick Off»

19-21.aug 22
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Det er tid for å melde seg på til «Kick Off» side om side, med de som Gud reiser opp i landet, 19-21. august, på Flesseberg gård

Som jeg nevnte på Profetisk mønstring ønsket vi å samle de som søker eller har de profetiske nytestamentlige gaver og de som har et regionalt eller nasjonalt kall for det apostoliske eller profetiske. Vi ønsker en samling hvor vi kan gi ekstra rom for delegatene til å dele hva de har fått for sin region eller for landet og hvilket arbeid de står i.

«Drømmer, visjoner og tydning»

4-6 nov 2022
Flesseberg Gård, Øvre Eiker

Vi inviterer til Profetisk seminar om «Drømmer, visjoner og tydning» på Flesseberg gård i Øvre Eiker, med Inger Marie Nordin og Per Ivar Winnæss.

Når vi leser Guds Ord ser vi at Gud talte gjennom drømmer og visjoner. Dette finner vi både i det Gamle og Nye Testamentet. Han talte til profeter, konger, menn og kvinner. Det som ble formidlet var svært viktig og fikk avgjørende betydning for nasjoner, konger og enkelte mennesker. På samme måte taler Gud til oss i dag.